Bizonyítvány másodlat igénylésével kapcsolatos tudnivalók

Kérjük, hogy bizonyítvány másodlat igénylése esetében az alábbiak szerint járjon el:

A bizonyítvány másodlat kiadása az iskola titkárságára leadott írásbeli kérelem alapján, előre egyeztetett időpontban kerül kiállításra/kiadásra. (A kitöltendő kérelem letölthető innen, illetve személyesen az iskola titkárságán kérhető.)

Szükséges iratok: személyi igazolvány, lakcímkártya.

A kiállításhoz szükséges továbbá: 3.000,-Ft-os illetékbélyeg, amit a kérelem kitöltésekor kell leadni a titkárságon. Időpontot telefonon (06-257/273-017) lehet kérni.

Az ügyintézés határideje – a kérelem beérkezését követően – általában 8 munkanap. A kért iratot csak az érintett kérheti és veheti át.

Az iskola titkárságán nincs lehetőség illetékbélyeg vásárlására, vagy felváltására.

Fontos változás 2024. január 1-jétől:

Az illetékekről szóló törvény módosítása értelmében 2024. január 1-én az illetékbélyegek forgalmazása és elfogadása megszűnik, ezért banki átutalással lesznek fizethetők az igazgatási szolgáltatási díjak.

Az illetékbélyegeket a készlet erejéig a nagy forgalmú postafiókokban még árusítják az év végéig, valamint mindegyik postán van lehetőség illetékbélyeg-igényt leadni, amelyeket 7 napon belül teljesít a posta.  Az illetékbélyeggel kapcsolatos részletekről a Magyar Posta honlapján lehet tájékozódni. https://www.posta.hu/kisker/illetekbelyeg